keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Piiperö (feet Carrie)



Jaksanko olla enää Piiperö?

Mukaillen radiossa aika usein soivaa Ellinooran Carrie kappaletta.
Käyttöohje: laita kappale linkistä soimaan ja lue samalla.

Safkan jälkeen
Pesen viikset turkin
Liian löysää
Mun mahas
Tää safka
Oli hiukka liikaa
Ei lowfat, ei rajaa
Vaik mä yritin parhaan

Mä en tahdo olla enää Piiperöö
Huutaa  "Mul Thrivei"
Joka hiton kaapilla
Jos tää ei natsaa et pääse
Silkkiturkiain hivelee
Kelle täällä pitää naukuu
Ettei kaikki olis niin niuhoo

Komee kolli
iltapalalla kysy multa
"Hei huutaaks masu sulta?"
Sainoin kysy joltain muulta
Se vastaa et näyttää olevan
ihan porta, ei heru
Jos kutsut mua misuks
Näppään sua
Mökötän yöni nälis.

Jos nyt edes pikkasen näppäsen...

Mä en tahdo olla enää Piiperöö
Huutaa  "Mul Thrivei"
Joka hiton kaapilla
Jos tää ei natsaa et pääse
Silkkiturkiain hivelee
Kelle täällä pitää naukuu
Ettei kaikki olis niin niuhoo

Mutsi sanoi joskus et
Kaikkee ei syödä
Jos pitää muotoo
Aina valvoo
Mut epävarmuus
Sisintäni kalvaa
Ei mikään oo varmaa
Enkä mä usko edes snäkiin
Ja laihis on yhtä fucked up.

Mä en tahdo olla enää Piiperöö
Huutaa  "Mul Thrivei"
Joka hiton kaapilla
Jos tää ei natsaa et pääse
Silkkiturkiain hivelee
Kelle täällä pitää naukuu
Ettei kaikki olis niin niuhoo

Mä en tahdo olla enää Piiperöö

Jos tää ei natsaa et pääse 
Silkkiturkiain hivelee
Kelle täällä pitää naukuu
Ettei kaikki olis niin niuhoo.

Tuleeko niitä namuja? Tai edes heittoraksuja...